Mostien - Sunnfjord Museum

1 time
    Hele året

Mostien er ein merka tursti som høver både for born og vaksne. Langs stien er det kulturminne og informasjonstavler som forklarar den lokale natur- og kulturhistoria i indre Sunnfjord (stølsdrift, sagbruk, vegetasjon, jakt og fangst). Turen startar ved parkeringsplassen på Sunnfjord Museum og går langs merka sti. Deler av stien følgjer Den Trondhjemske Postvei. Frå ulike stader kan ein nyte utsikta over innsjøen Movatnet, elva Jølstra, og den 90 meter høge Huldefossen.

Dette turforslaget er laget og publisert av en privatperson. UT.no er ikke ansvarlig for feil eller mangler i turforslaget, og kan ikke bli holdt ansvarlig for skader eller situasjoner som måtte oppstå hvis du følger denne turen.

Sunnfjord Museum ligg ved E39 mellom Førde og Jølster, ca 10 minutt bilkøyring frå Førde sentrum.

Adkomst med offentlig transport

Lokal bussrute Førde sentrum – Vassenden/Skei, eller ekspressbuss Førde – Ålesund/Trondheim/Sogndal/Oslo. Haldeplass Sunnfjord Museum/Movika.