Eldsbu - tur til dagsturhytta i Alver kommune

1 time
    Turen går én vei, fra A-B
    Mar - nov

Den flotte dagsturhytta Eldsbu ligger like ved toppvarden på Eldsfjellet, det største fjellmassivet i ytre del av Alver kommune. Her har du panoramautsikt til fjell, sjø og solnedgangar!

Hytta har ein liten vedovn, bibliotek med nynorske barnebøker og sittebenkar inne og utanfor. Her er det fint å eta matpakken og ta ein god pust i bakken. Det er ikkje lov å overnatta på hytta. Forlat hytta slik du ynskjer å finna den, rein og pen. Ta med deg søppel, flasker osv. heimatt.

Turskildring til hytta:

Stien startar rett nord for parkeringsplassen som ligg ved motorcrossbana på Rossland. Sjå etter eit lite skilt ved vegkanten. Turen går bratt oppover til ein kjem over tregrensa. Vidare flatar den noko ut, før det igjen vert bratt på slutten. Du kjem opp ved toppvarden på 324 moh. Derifrå ser du dagsturhytta. Følg ca 100 meter mot nordaust og du er framme.

Turen opp til Eldsfjellet er mye nytta, men merkinga er avgrenset. Følg godt med da delar av turen går på stein/berg. I skogspartia er det bratt. Underlaget kan vera glatt. Ver ekstra oppmerksom ved mykje nedbør og snø. Turen opp er i underkant av 1,5 km. Beregn ca. 45 minutter kvar vei.

Ta kontakt med Alver kommune ved spørsmål og tilbakemelding på hytta.

Fra Bergen, følg E39 nordover til du har passert Nordhordlandsbrua. Ta av mot Frekhaug og følg videre til Rossland. Følg veien (fv5318) ytterligere ca 3 km . Motorcrossbane til høyre med mulighet for parkering, ellers langs hovedvei til det blir opparbeidet flere plasser.