Tursti til Sandvikehorga frå Svartavatnet på Varaldsøy, Kvinnherad

Turen går tur/retur samme vei
    Hele året
  • Turkart: Folgefonna Norge-serien. Du finn eit pdf-kartblad for området med å bla i bilda øvst på sida.
  • Parkering, start- og sluttpunkt: Rasteplass ved Svartavatnet. Sjå feltet "Adkomst" lenger nede på denne sida.
  • Merking: Informasjonstavle ved startpunkt. Stien er T- merkt og skilta.
  • Høgdeforskjell: 290 - 535 moh.

TUROMTALE

Frå rasteplassen ved Svartavatnet går turen på sti i vestleg retning langs ei lita elv. Første del av turen går i myr og småskog, med lett stigning i ulendt terreng. Siste halvdel er det ein del stigning på snaufjell.

Dette er ein fin familietur med god utsikt utover Sunnhordland. Innover fjorden ser ein heilt til Ålvik.

GODE RÅD

Skogsstien kan vera noko myrlendt, bruk høvelege sko.

Adkomst mulig med

• Kollektivtransport

Frå ferjekaien på Varaldsøy følg hovudvegen ca 1 km. Ta så til høgre i vegkrysset like etter bedehuset (stort kvitt hus på høgre side). Etter ca 500 meter ta til venstre ved skilt mot Øyerhamn og køyr 6 km til rasteplass ved Svartavatnet. Parker langs vegen ved rasteplassen.