Indre havn-Strandpromenaden-Revstien, bynær tur i Larvik.

Bynær tur som tar deg forbi en rekke flotte utsiktspunkter og trivelige sjønære områder innerst i Larviksfjorden. Turen går på asfaltert fortau og gang- og sykkelstier. Terrenget er flatt med unntak av "bakken" opp fra Skottebrygga og ned mot Vadskjæret. Dette gjør at turen også er egnet for trilleturer med barnevogn og for rullestolbrukere. ...

Kjør RV 303 til rundkjøring på Herregårdssletta (ca 400 m. øst for Larvik jernbanestasjon), ta veien ned mot sjøen, Standpromenaden. Det er parkeringsmuligheter ved Skottebrygga og videre vestover ved Tollboden (ca 500 m fra rundkjøringen). Turen starter ved Tollboden.

Det er også parkeringsmuligheter ved Revstien forbi ferjeterminalen, der turen slutter. En kan selvsagt velge å gå turen motsatt vei.

Tog: Larvik stasjon. 300 m vest for stasjon krysses sporet ved jenbaneplanoverganen (mot sjøen). Da er du ved starten på turen.

Buss: Bussholdeplass Larvik stasjon. 300 m vest for stasjon krysses sporet ved jenbaneplanoverganen (mot sjøen). Da er du ved starten på turen.