Lett rusletur til Kalkestasjonen i Uskedalen, Kvinnherad

Passer for rullestol
    1 time
    Turen går tur/retur samme vei
    Hele året
  • Turkart: Du finn eit pdf-kartblad for området ved å bla i bilda øvst.
  • Parkering, start og sluttpunkt: Øvre Haugland, ved bru over Uskedalselva. Sjå feltet "Adkomst" lenger nede på sida.
  • Merking: Skilt og informasjonstavle ved P-plassen. Nokre T-ar langs skogsvegen.
  • Gradering: Grøn. Lett tur på grusveg. Eigna for barnevogn, sykkel og motorisert rullestol.
  • Høgdeskildnad: 80 - 100 moh.

TUROMTALE

Ein går over brua og følgjer skogsbilvegen til venstre. Etter vel 1 km kjem ein fram til Uskedalen elveeigarlag sin kalkestasjon. Dette er endepunktet på turen. Ved kalkestasjonen er det sett opp bord der ein kan nyta nista.

GODE RÅD

Dersom ein ønskjer å kombinera turen til kalkestasjonen med ein terrengtur, kan ein følgja sti vidare mot Ulvanosa eller Børsdalen.

Adkomst mulig med

• Kollektivtransport

Ta av frå fylkesveg 500 ved brua i Uskedal sentrum, følg skilting mot Musland - ca 4 km oppover dalen til parkeringsplass ved bru på høgre side.