Super 10 km runde fra Otra Frakkekilen til Sydstadheia, Lindekleiv via Stølen til Ravnåstippen

Parker langs veien og gå opp den bratte skauveien slik kartet viser. Ta tredje sti til høyre slik kartet. Gå rett frem på den gode gamle ferdselsveien. Du kommer til ei myr og går opp en bratt bakke. Ta så vei til venstre på toppen. Innerst går du nordover og etter 200 m ser du den første gapahuken.

Følg vei tilbake til veien du var på i sted. Fra gapahuken. Ta til høyre ned en svært bratt bakke og hell mot venstre. Snart ser du ny gapahuk. Gå rett frem langs den fine bekken. I et veikryss ca 1 km etter gapahuken tar du til venstre. Så kommer du til noen digre master, ta grusvei til venstre og gå rett fram ca 1 km til veis ende. Der går du over på smal sti som treffer ny grusvei etter 300 m. Gå rett frem 500 m. Ved bekk like før ei hytte tar du smal sti til venstre. Gå rett frem 1 km til tjernet Ådnestjern og du tar mot høyre i retning Ravnåstippen. Du pssserer nytt tjern Revetjern på venstrehånd og holder rett frem på god sti ca 400 m og du er på Ravnåstippen,

Gå tilbake ca 200 m samme vei og du tar smal sti til høyre. Gå nordover 300 m og du kommer på skauvei. Gå nedover 400 m og ta smal vei til høyre ca. 300 m før asfalten.