Bleste 10 turfavorittar 2024 - 2028

• Sesong: Jun - okt

Votndalsåsen

5 km t/r (back and forth)

1030 - 1077 moh/masl

Frå parkeringa ved Svarthamar går du først forbi eit hytteområde og deretter i lett terreng austover mot høgdepunktet på turen, Bleste (1077 moh). Plankar er lagt på nokre av dei våte partia. På enkelte kart har toppen Bleste namnet Gaukelinatten. Gå sama veg attende. Frå Bleste har du flott utsyn mot Reineskarvet, Lauvdalsbrea og omkringliggande stølsgrender, der det fortsatt er stølsdrift på nokre av dei. Du ser også ned på elva Lya der det er fint å bade på godversdagar. Her er det satt ut både benkar og bålpannar, til fri bruk. Hugs ved til bålpanna. Frå Bleste er det nesten berre "nedoverbakke" til du kjem til stølslaget Tormodset. Her er det stølsdrift om sommaren og moglegheit til å kjøpe stølskost.

From the parking lot at Svarthamar walk past a small cottage area. Then continue on good path towards east until you reach the top Bleste. Some places the path can be a bit marshy. In some maps the top Bleste is named Gaukelinatten. Return the same way you came.

Looking down from the top you can see the river Lya with a nice bathing spot. Benches and campfire pans are available, for free use. Remember firewood if you want to use the campfire pans. If you continue futhere on, from Bleste, you will come down to the mountainfarm area Tormodset. Here it is possible to buy dairy products during summer time. Return the same way you came.

Følg Rv7 ca 3 km austover frå Ål sentrum. Ta av til venstre mot Vats/Bergsjø og følg Nordbygdvegen (Fylkesveg 2930) i ca 6 km til skilt Fekjastølvegen, til høgre. Følg vegen opp bakken, ta til venstre i første kryss og ta til høgre ved nytt skilt Fekjastølvegen. Følg så denne vegen i endå ca 6 km, forbi 2 store parkeringsplassar og opp Ragnhildheladn. Bomveg.

From Ål city center drive east on State Hwy 7/Rv7 for about 3 km. Take a left turn at sign Vats/Bergsjø and follow Nordbygdvegen (County Rd 2930) for about 6 km to sign Fekjastølvegen, at your right-hand side. Follow this road ut the hill and exit left in the first cross-roads. Follow this road to a new sign Fekjastølvegen and follow this road for another 6 km, past two big parkings lots and ut Ragnhildheladn. Toll road.

Parkering: på høgre side av vegen når ein har køyt opp Ragnhildheladn og kome til Svarthamar, og ved skiltet Bleste. Drive up Ragnhilheladn and contiune to the sign Bleste. Park on the small road at your right-hand-side.

Km/moh: 5 km t/r (back and forth). 1030 - 1077 moh/masl.