Buhovda 10 turfavorittar 2024 - 2028

Buhovda 3 km t/r

3 km rundtur/roundtrip

1073 - 1149 moh/masl

Rett før stølen Halle er det ei informasjonstavle og herfrå startar turen. Følg merkinga forbi stølen før du går rett opp på ryggen og opp på Buhovda, som er det høgste punktet langs dei merka stigane på Øvre-Ålsåsen. Flott utsikt til fjella rundt. Frå Buhovda følger du stigen ned til Holtetjørne. Der er det benkar og bord, og fint å ta ei pause. deretter går det stig attende til Hallestølen.

Det er eit stort nettverk av gamle bufarstigar i området, dersom du ønsker ein lengre tur. Bruk kart til turplanlegging.

Right before Halle there is an information board where the hike starts. Follow signs past the mountain farm before you go straight ut on the ridge to Buhovda, the highest point among all the hikes in the area. From the top you will have fantastic view. Then walk down to Holtegjørne. Here you will find benches an tables, a nice plase to take a rest. Follow the trail back to Hallestølen.

Frå Ål sentrum følg Sundrevegen vestover forbi kyrkja og opp bakken. På toppen, ta til høgre og følg Øvre-Ålsvegen/fylkesveg 2934, innover mot Kvinnegardslia og Holto, i ca 7 km. Ta inn på Hevjansåsvegen, køyr forbi avkøyringa til Mykingstølen og fortsett til Hallestølen (Halle), ca 4,5 km frå der Hevjanåsvegen startar. Bomveg.

From Ål city centre, drive west on Sundrevegen and past the church. On the top of the small hill take a right turn onto Øvre-Ålsvegen/County Rd 2935 and follow it towards Kvinnegardslia and Holto for about 7 km. Drive onto Hevjanåsvegen, past the exit to Mykingstølen and continue to Hallestølen (Halle), about 4,5 km from the start of Hevjanåsvegen. Toll road.

Parkering: ved informasjonstavla ved Hallevegen 462. By the information board near Hallevegen/road 462.

Km/moh/masl: 3 km rundtur/roundtrip. 1073 - 1149 moh/masl.

Kart/map: Reineskarvet 1:50 000.