Steinstugu til Eivind Fredlaus 10 turfavorittar 2022

LEVELD

POSTKASSE MED GJESTEBOK OG KLYPPETANG ER SATT UT!

MRK: i dette området beitar det kyr og kalvar. Me anbefaler alle om å halde avstand og helst gå turen att og fram i staden for som rundtur. Me anbefaler IKKJE å ha med hund på turen!

Steinstugu til Eivind Fredl...

Følg Rv7 ca 3 km austover frå Ål sentrum. Ta av til venstre mot Bergsjø/Vats og følg Nordbygdvegen (Fv 2930) gjennom Votndalen til Leveld. Køyr forbi kyrkja og skula. Ca 900 m etter skula kjem du til Leveld Kunstnartun, på venstre hand.

From Ål city center drive east on State Hwy 7 for about 3 km. Take a left turn at sign Bergsjø/Vats and follow Nordbygdvegen (County Rd 2930) through Votndalen to Leveld. Past the church and about 900 m after the school you will reach Leveld Kunstnartun/Art center, at your left.

På parkeringsplassen ved Leveld Kunstnartun, Nordbygdvegen 1025.

At the parking lot by Leveld Kunstnartun/Art Centre, Nordbygdvegen 1025.

2,5 km rundtur/ roundtrip. 680 – 741 moh/masl.