Løkenstjern rundt 10 turfavorittar 2022

• 2 timer, 50 minutter
  • Sesong: Jun - okt

VOTNDALEN/SANDO/LIAGARDANE

POSTKASSE MED GJESTEBOK OG KLYPPETANG ER SATT UT!

Løkenstjern rundt, 7,5 km rundtur

Frå P-plassen går du inn på Mosaskardvegen og fortsett på denne vegen i ca 430 m. I 1. kryss heldt du til venstre og fortsett på traktorvegen i endå ca 650 m. Her v...

Følg Rv7 ca 3 km austover frå Ål sentrum. Ta av til venstre mot Bergsjø/Vats og følg Nordbygdvegen (Fylkesveg 2930) i ca 2 km til skilt Votndalsvegen, til høgre. Følg denne til skilt Skrindovegen, også til høgre, og følg denne til stort postkassestativ/infotavle, ca 2,7 km frå starten av Votndalsvegen. Du kjem no inn på Åsetnovegn og følger denne, og etter kvart Lyavegen, i ca 6,5 km, til du kjem til ein stor parkeringsplass, på høgre side. Bomveg.

From Ål city center drive east on State Hwy 7 for about 3 km. Take a left turn at sign Bergsjø/Vats and follow Nordbygdvegen (County rd 2930) for about 2 km to sign Votndalsvegen, at your right. Follow this road to sign Skrindovegen, also at your right. Take a right turn and follow this road to a large information board/mailbox rack, about 2,7 km from the start of Votndalsvegen. Continue on Åsetnovegen and Lyavegen for about 6,5 km, from the information board, to a large parking lot, at you right. Toll road.

Parkering:

På parkeringsplassen på Tormodset (oppslagstavle på høgre side av vegen). Sjå etter det grøne P-skiltet til 10 turfavorittar.

At the parking lot at Tormodset (information board at the right side of the road). Look for the green parking sign for 10 turfavorittar/tour favorites.

Km/moh:

7,5 km rundtur/roundtrip. 947 – 986 moh/masl.

Kart:

Sykkel- og turkart for Hemsedal, Gol og Ål, 1:60.000.