2 km runde Dalletjønn - Gjeitemyr - Rebbåsen - Daleveien

Sabla fin runde ved fint tjern, eikeskog, bjørkeskog, utsiktspunkt og gapahuk.

Stibeskrivelse

Parker helst nederst i Daleveien ved Rødbyen. I enden av Daleveien er det en bom du passerer og går helt frem til det røde pumpehuset ved Dalletjønn. Gå rundt huset og over bekken slik kartet viser. Fortsett på sti tett inntil tjernet. Gå så opp ei li med eiketre. Det er ingen stikryss før ca 800 m etter pumpehuset. Der tar du til venstre rett etter du har passert ei grøft i et plantefelt. Etter 200 m tar du første kryss til venstre og går opp på Rebbbåsen der det er fin utsikt. Fortsett rett frem ca 400 m og du ser en gapahuk. Gå rett frem skauveien og i neste stikryss går du til venstre. Ikke følg ned i boligfeltet men ta stien inn i skauen i retning sørover mot bilen. I neste kryss skal du også ta til venSter bort fra bebyggelsen. Mot slutten følger du bekKen. Snart er du ved bommen der turen startet. Løypa er merket med røde prikker i det du skifter retning og snur sør over i retning bommen.