Haugsnatten

• Sesong: Jun - sep

LEVELD

Haugsnatten

6 km t/r (back and forth)

658-907 moh/masl

Frå Leveld kyrkje tek du traktorvegen sørover frå kyrkja og går brua over elva Votna. Følg traktorvegen til høgre oppover lia til du passer tuftene på Bekreholt, heimstølen til Veslegard. 200-300 meter etter Bekreholt tek du skarpt til venstre og fortsett på ein enklare traktorveg/stig. Hald fram langs stigen beint oppover lia på høgre side av Haugsnatten.

Etter nokre hundre meter tek du til venstre, og følgjer ryggen utover til du står ytst på Haugsnatten. Det står eit gamalt trigonometrisk målepunkt der. Vær merksam på bratte stup.

Vel oppe får du flott utsikt mot bygda og fjella bak, både vestover, nordover og austover. Herifrå kan du blant anna sjå Reineskarvet, Lauvdalsbrea og Blåbergi. Ta sama vegen attende.

From Leveld Church follow the tractor road towards the south and cross the bridge over the river Votna. Continue on the tractor road and walk up the hillside till you have passed what is left of the mountain farm Bekreholt. 200-300 m after Bekreholt make a sharp turn left and continue on narrower tractor road/trail. Keep on straight up and after about 480 meters turn left and follow the ridge out on Haugsnatten. Watch the children – it is precipitous down from here.

The view is magnificent – you can see all of Leveld and the mountains behind – Reineskarvet, Lauvdalsbrea og Blåbergi. Return the same way.

Følg Rv7 ca 3 km austover frå Ål sentrum. Ta av til venstre mot Bergsjø/Vats og følg Nordbygdvegen (Fv 2930) i ca 8,5 km, til Leveld kyrkje.

From Ål city center drive east on State Hwy 7 for about 3 km. Take a left turn at sign Bergsjø/Vats and follow Nordbygdvegen (County Rd 2930) for about 8,5 km, to Leveld Church.

Parkering/parking:

På parkeringsplassen ved Leveld kyrkje.

The parking lot by Leveld Church.

Km/moh/masl:

6 km t/r (back and forth), 658 – 907 moh/masl.