Grytingen 10 turfavorittar 2024 -2028 DELVIS MERKA TUR!

• Krevende fottur
  • Sesong: Jun - okt

Vontndalsåsen

10 km t/r (back and forth)

1025 - 1462 moh/masl

Frå parkeringa ved Trettestølane følg vegen ca 300 m til den tar av til venstre ved ferista (merka). Hald til venstre ved gjerdehjørne. Etter ca 400 m kryssar du elva (bekk) Eitra, som du følgjer i stigane terreng i ca 2,5 km, til toppen av åsbrotet. Her flatar stigen ut og du held til høgre i første kryss. No ser du Grytingen framfor deg, på høgre side. Terrenget er godlent og du står nokså fritt til å følge stig eller du kan velgje å gå i terrenget til toppen. Herifrå har du fantastisk utsikt til omkringliggande fjellområder. Ta same veg tilbake.

From the parking lot follow the road for about 300 m and turn left by the cattle guard. Continue to the left from the corner of the fence and after about 400 m you will cross the river Eitra (small stream). Follow the river for about 2,5 km to the top of the ridge quarry. From here the terrain flattens a bit and from the first crosspoint you keep to the right. Now you can see Grytingen ahead of you, to the right. Follow the trail or walk in the terrain ut to the top. The view from the top is fantastic. Take the same way back.

Følg Rv7 ca 3 km austover frå Ål sentrum. Ta av til venstre ved skilt Vats/Bergsjø og følg Nordbygdvegen (Rv 2930) i ca 2 km til skilt Votndalsvegen, til høgre. Følg denne til skilt Skrindovegen, også tihøgre, og følg denne til stort postkassestativ/infotavle ( ca 2,7 km frå starten av Votndalsvegen). Du kjem no inn på Åsetnovegen og følgjer den i nesten 5 km, til Lyavegen. Etter ca 4,5 km på Lyavegen krysser du elva Lya og køyrer rett fram i første og andre kryss og held fram til du passerer elva Eitra og der ligg parkeringa. Bomveg. From Ål city center drive east on State Hwy 7/Rv 7 for about 3 km. Take a left turn at sign Vats/Bergsjø and follow Nordbygdvegen (County Rd 2930) for about 2 km to sign Votndalsvegen, on you right. Follow this road to the sign Skrindovegen, also at your right. Take a right turn and follow this road to a large information board/mailbox rack (about 2,7 km from there Votndalsvegen starts). Continue on Åsetnovegen for almost 5 km to Lyavegen. After about 4,5 km on Lyavegen, cross the river Lya and continue straight ahead in the first and second crossing until you reach the bridge over river Eitra, where the parking lot is. Toll road. Parkering ved skiltet 10 turfavorittar. Parking by the signe 10 turfavorittar. 10 km t/r (back and forth) 1025 - 1462 moh / masl Kart /map : Reineskarvet 1:50 000