Våganipen via Bjørndalsetret

Ruta går eigentleg frå skytebana til Sævareidsfjorden skyttarlag på Klakkane. Men grunna dårleg veg opp til skytebana er det betre å gå opp Hjortedalen.

Første stykket går på gamal traktorveg, før løypa går over på sti. Når stien møter Hjortedalselva, ta opp til ventre og følg stia oppover i granskogen. Stia møter løypa frå skytebanen like før hengebrua over Hjortedalselva. Etter å ha kryssa Hjortedalselva, går stia i bratt terreng oppover. Følg merka sti oppover på austsida av Henangerskaret. Etterkvart flater stia ut og du kjem til Bjørndalsetret (lita koie). Etter setra krysser du Hjortedalelva igjen og etter eitt par hundre meter tar du av opp mot høgre. Herfra er sti markert med raude merkar på fjellet. Det kan vere litt vanskeleg nokre stedar å holde stia, men gpx-fila er ei god pekepinn på kor stien går.

På toppen er det nydeleg utsikt i alle himmelretningar. Retur same veg eller gå mot Balderheim, sjå tur: https://www.ut.no/tur/2.18526/

Hjortedalen ligg i lia på sørsida av Henangervatnet. Kjør FV549. Parkering langs vegen på høgre side like før FV549 krysser Hjortedalelva. Også plass til nokre bilar der traktorvegen går inn på venstre side av FV549.

Sjå skyss.no, bussrute 745.