Sundreberget 10 turfavorittar 2024 - 2028

• Sesong: Mai - okt

Ål sentrum

Sundreberget

3 km t/r (back and forth)

445 - 589 moh/masl

Frå parkeringa går du omlag 200 m på Øvre-Ålsvegen. Ved krysset Orelivegen/Øvre-Ålsvegen står det skilt til Sundreberget. Stigen er lett å følgje til utsiktspunket på Sundreberget. Postkassa står ca 20 m før utsiktspunktet. Under vegs er det informasjonstalver som beskriv fanua, geologi og skogbruk. Gå gjerne igjennom Skogparken, som Rotary Ål driftar. Det er spor etter gamle kolgroper fleire stadar.

Ta sama vega attende eller følg traktorvegen frå Skogparken til Øvre-Ålsvegen og følg den attende til skuleområdet. For ein lengre tur kan du, frå Sundreberget, gå ein rundtur oppå berget, mot Øvre-Ål, og attende til utkikkspunktet.

From the parking lot walk onto Øvre-Ålsvegen/road and follow it for about 200 m to sign Orelivegen/road. Here is a sign to Sunfreberget. Follot this path that will take you to the viewpoint at Sundreberget. From here you can make a round trip on Sundreberget before you walk down the same way back again.

Køyr vestover på Sundrevegen ut frå Ål sentrum, forbi kyrkja og opp bakken. Parker på toppen av den lille bakken, på plassen til høgre.

Drive west on Sundrevegen, past the church an up the small hill. Park on the top of the small hill, in the parking lot on you right-hand-side.

2 km t/r (back and forth).

463 - 709 moh (masl).

Kart/map: Reineskarvet 1:50 000.