Dyna 10 turfavorittar 2024 - 2028

Veståsen

Dyna

9,5 km rundtur (roundtrip)

1054 - 1212 moh/masl

Frå Bosset følgjer du skilting mot Mjelsnatten, Bispen og Dyna. Den første delen av turen er ganske myrlent og utan merking, men du kjem snart inn på god stig. Turen går i lett, variert terreng. Stadvis litt vått før ein kjem over tregrensa. Frå Dyna følg tydeleg stigen til Steinstølen. I eit lite kryss, rett før Steinstølen, skal ein halde til venstre, ned mot Steinstølen. Følg vegen mot Fjellheim. Det er mogleg å ta inn på ein stig, før Fjellheim, som ledar ein inn på vegen ovanfor Fjellheim. Når ein kjem ut på denne vegen skal ein halde til høgre, og følgje veg og stig tilbake til Bosset. Flott høgfjellstur!

From Bosset follow the marked trail towards Mjelsnatten, Bispen and Dyna. Forest terrain and some places a bit marshy before you are above the tree line. From Dyna walk down the clearly marked trail to Steinstølen ( keep left in a small crossroad before Steinstølen) and follow the mountain road to Fjellheim (it is possible to follow a trail right before Fjellheim, that will lead you to the road past Fjellheim. Keep right in a small crossroad to enter the road/trail back to Bosset). From Fjellheim follow road and trail back to Bosset. A fantastic high-mountain hike!

Køyr opp Vestlivegen frå Ål stasjon og følg denne, og etter kvart Bossetvegen, til Bosset. Ca 11 km frå Ål stasjon. Bomveg.

Parkering ca 100 m etter Bossetvegen 611

Drive up Vestlivegen/road from Ål train station and follow both this road and Bossetvegen/road for about 11 km from Ål train station. Toll road.

Parking about 100 m after Bossetvegen/road 611

9,5 km rundtur/roundtrip. 1054 - 1212 moh/masl.