Utsikten til Lynghaughornet

Obs! Turen startar rett frå ein uoversiktelig sving. Ver forsiktig når ein ferdast langs vegen, og ikkje la barn springe aleine!

Lynghaughornet er ein lett tilgjengelig tur fra Utsikten på Flatraket. Turen er eit fint utgangspunkt for videre turar mot Håkonshallen, Namneberget og Synnevahornet. Ein kan også gå rundturer fra Flatraket sentrum, og komme ned flere stedar i Flatraksdalen.

Det står oversiktskart med løypekart og turforslag på Utsikten.

Turen kjennetegnast av en kontinuerleg flott utsikt mot Silda, Sildagapet og Stadlandet. Det er mange fine utkikkspunkt på veg opp.

Anbefalte kombinasjoner er rundtur til Håkonshallen og ned til Flatraket, eller ein lengre rundtur til Håkonshallen-Namneberget-Synnevahornet-Selet og ned igjen Flatraksdalen. Turane kan gås begge vegar.

Følg stien frå Utsikten. Stien er godt merka og lett å følge. Det er et lite parti som kan oppleves noko bratt i begynnelsen, men det flater snart ut. Etter de første brattene svingar stien mot høgre, og ein får utsikt mot Flatraksbygda og Flatraksdalen. Følg ryggen oppover og du er snart på toppen. Ei alternativ rute til toppen er å fortsette rett frem der stien tar av mot høyre. En får da utsikt mot Kvernavika og Nordpollen.

Ta samme rute ned igjen eller fortsett mot Håkonshallen.

Ein brukar ca 40 minutt frå Utsikten til Lyngvahornet. Regn med 15 min ekstra om ein går fra Flatraket (ca 1km).

Ruta kan gås hele året, men det kan være vanskelig å følge stien om det er snøv.

Turen startar fra Utsikten, 1km mot Selje fra Flatraket sentrum. Ein kan parkere her, eller på steinbruddet like etter Utsikten. Det er også mulig å gå frå Flatraket, men da må en ta hensyn til trafikken. Om ein går fra Flatraket er det mulig å parkere ved skulen. Godt synlig klær er anbefalt, refleksvest om det er mørkt eller skymt.

Det går buss til Flatraket frå Selje og Måløy.