Havblikk - dagsturhytta i Farsund kommune

SjekkUT-besøk

Opplev panoramautsikten fra Havblikk – dagsturhytta i Farsund kommune!

Dagsturhytta Havblikk ligger nydelig plassert ved Kirkeskaret på Sønderhallsheia mellom Lomsesanden og Loshavn. Fra hytta kan du oppleve flott utsikt mot Farsunds skjærgård og Listastrendene. Man ser helt til Lindesnes fyr og ut over store havområder, ...

Fasiliteter

• Barnevogn
    SørlandskystenFlekkefjord og Oplands Turistforening

Adkomst sommer

Følg fylkesvei 43 fra Farsund i 1 km, ta til venstre i rundkjøringen mot Lundevågen, deretter rett fram i neste rundkjøring og 2. til høyre i tredje rundkjøring til fylkesvei 470 i retning Vanse. Etter 1 km kommer du til Lunde. Her tar du av til venstre på fylkesvei 4098 mot Loshavn. Etter å ha passert Alcoa og Lomsesanden camping finner du parkeringen på høyre side ved avkjørsel til FV4098 mot Loshavn. Det er også mulig å parkere ved Lomsesanden camping.

Nærmeste kollektivstopp heter Lunde kryss og ligger 2,2 km fra utgangspunktet for turen til dagsturhytta. Herfra kan man gå på turvei via idrettsparken og Husebysanden til Lomsesanden. Bruk www.akt.no for hjelp til å planlegge din reise med kollektiv.

Adkomst vinter

Samme som sommer.

SjekkUT | Havblikk - dagsturhytta i Farsund kommune

Samle på fjelltopper, hytter og andre turmål over hele landet med SjekkUT i UT-appen.