Tursti til Tverrfjell frå Uskedalen , Kvinnherad

Krevende
    Turen går tur/retur samme vei
    Jun - okt
  • Turkart: Folgefonna nasjonalpark. Du finn eit kartblad for turen ved å bla i bilda øvst.
  • Parkering, start- og sluttpunkt 1,4 km ovanfor Haugland. Sjå feltet "Adkomst" lenger nede på sida.
  • Merking: Informasjonstavle ved P-plassen. Nødvendig skilting langs skogsvegen. T-merkt frå der stien tek av frå enden av skogsvegen.
  • Høgdeskilnad: 85 – 932 moh.

TUROMTALE

Gjennom grinda følgjer ein skogsvegen ca. 1 km opp til vegkryss med skilt mot venstre til Mannsvatnet og Tverrfjell. Følg skogsvegen til endes til skilt for stien opp gjennom bjørkeskogen. Over tregrensa følgjer ein merkinga over Hauglandsfjellet til Tverrfjell.

GODE RÅD

• Frå Tverrfjell kan ein ein følgja T-merkte ruter til Gråfjell og ned i Myklebustdalen, eller til Nonshaug og ned i Omvikdalen: Tursti til Nonshaug frå Omvikdalen
  • Bruk fantasien for å leggja opp interessante turar.

Frå Fv 500 tek ein av på vegen skilta mot Musland. Vegane frå begge dalsider møtest på Haugland, då er det 1,4 km oppover mot Musland til P-plass ved grinda til skogsvegen.